2/02/2007

To ασθενές φύλο και στερεότυπα αιώνων


Έλεγα να γράψω κάτι εξαιρετικα ενδιαφέρον,επιμορφωτικό και επίκαιρο.Και το μυαλό μου πήγε στην πρόσφατη περιπέτεια του Μπερλουσκόνι .Όσο αντιπαθής κι αν είναι ο καβαλλάρης της Ιταλίας ,ως εκπρόσωπος της πλουτοκρατίας και της εξουσίας και όλών όσων θα θέλαμε να έχουμε στην θέση του, η πρόσφατη περιπέτεια με τη συζυγό τουτον έκανε συμπαθή..Ως άντρας εκφράζω την αλληλεγγύη και συμπαράσταση στον δύστυχο Σίλβιο,o oποίος όπως όλα αδύναμα όντα που λέγονται άντρες και μάλιστα στο λυκαυγές του βίου(70-), του έπεσε θύμα των παρορμήσεων και των ανασφαλειών του.
Τι έκανε ο μιστερ Rai^ν;Έπεσε θύμα δυο γυναικών:Απο τη μια μεριά το πρώην μοντελου και νύν βουλευτού
Mara Carfagnia(για να διευκολύνω τις όποιες λιγουρικές αντρικές αναζητήσεις και τις όποιες επιθετικές γυνακείες ) .Απο την άλλη η σύζυγος του Veronica Lario (για να διευκολύνω τις όποιες αντιδραστικές αντρικές αναζητήσεις και τις όποιες αλληλέγγυες γυνακείες ).
Απο την πρώτη έπεσε θύμα της προπατορικής γυναικείας σαγήνης και ανταποκρίθηκε σαν έφηβος-λιγούρης και απο τη δεύτερη δέχτηκε ένα συζυγικό κείμενο-παντόφλα δημοσιευμένο στην αντιπολιτευόμενη εφημερίδα "La Republicca",στο οποίο αξίωνε δημόσια συγγνώμη.
Το οικογενειακό επεισόδιο συνεχίστηκε δημόσια με την δημοσιευμένη απάντηση-απολογία-"όχι άλλη παντόφλα" του Σίλβιο..
Ο μεγαλοεπιχειρηματίας , καναλάρχης και πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας καταργεί στην πράξη στερεότυπα αιώνων αποδεικνύοντας στην πράξη ποιο είναι το ασθενές φύλο..
Το Μανιτάρι για να στηρίξει τις απόψεις του και τον Σίλβιο,νιώθει την ανάγκη να δημοσιεύσει και τη φωτογραφία της πέτρας του σκανδάλου,κάτω από την απο την πίεση ορμέμφυτων αιώνων και με το ρίσκο να δεχτεί κι αυτός τη δικιά του παντόφλα.
.

6 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Sarah είπε...

Αν ομως μανιταρι μου επιτρεπόταν η πολυγαμια, θα είχαμε τέτοια παρατράγουδα;
Εγω ειμαι φανατικος οπαδος του θεσμου ξέρεις.

Η μονη απαίτηση που εχω ειναι να ειμαι η τελευταια στη σειρα των συζυγων άρα και η λιγοτερο παρενοχλουμενη.

Διοτι να σου αποκαλυψω ενα μικρο μυστικο μας. ΟΙ άνδρες έχουν παραπονο:
Όταν μας πιανουν τον ποπο εμεις -νομιζουν οι ηλιθιοι- δεν νιωθουμε τιποτα.
Νιωθουμε μανιταρι μου.
Ενοχληση.

Λοιπον όπως σου έλεγα θελω να ειμαι τερμα πισω... αλλά να εχω το ταμειο μανιταρι μου.
Με βρισκεις δικαιη;
Υπάρχει κανενας τομεας που πρέπει να βελτιωθώ;

2 Φεβρουαρίου 2007 στις 12:57 π.μ.

 
Ο χρήστης Blogger Mανιτάρι είπε...

Το θέμα είναι ποιός είναι τελικά το ασθενές φύλο αγαπητή μου Πανάσχημη.Και να επιτρεπόταν η πολυγαμία πάλι το ασθενές φύλο θα ήμασταν.Και δεν μιλάμε για μουσουλμανικού τύπου πολυγαμία.Πολυγαμία δυτικοευρωπαικού τύπου.Αν έχεις κι εσύ το ταμείο σου ακούγεται δίκαιο,αλλα τελικά εσυ θα έχεις περισσότερα στο ταμείο σου !
οτι είσαι δίκαιη και την καλή πρόθεση είμαι σίγουρος πως την έχεις.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες,έιτε σαν μανάδες,είτε σαν σύντροφοιέχετε κυριαρχική σχέση στους άνδρες.Φαίνονται οι γυναίκες τα θύματα και οι καταπιεσμένες αλλα τελικά είναι οι άντρες..βλ.Σίλβιο..

την στιγμή που έγραφα και εντελώς τυχαία το ποστ στη νετ ειχε τον Ανδρουλάκη με επιτυχημένες γυναίκες κι έλεγε τον πόνο μας!

Τελίκα ενόχληση νώθετε όταν σας πιάνουν τον ποπό;

2 Φεβρουαρίου 2007 στις 1:14 π.μ.

 
Ο χρήστης Blogger Sarah είπε...

Μαι μωρε... Αλλα μην το πεις πουθενα....
Μεταξυ μας ολα αυτα...

2 Φεβρουαρίου 2007 στις 1:48 π.μ.

 
Ο χρήστης Blogger Mανιτάρι είπε...

Ο μόνος τρόπος για να επιβιώσουν οι άντρες σε ένα θηλυκο κόσμο που ήρθε κι έρχεται,βλ.Μέρκελ,Χίλαρυ,Σεγκολέν,Ντόρα(αμάν!),είναι να αναπτύξουν τα θηλυκα χαρακτηριστικά τους.Ετσί θηλυκα και φιλίκα δεν πρόκειται να πω τίποτα.Τι φίλες είμαστε άλλωστε;

2 Φεβρουαρίου 2007 στις 2:03 π.μ.

 
Ο χρήστης Blogger Sarah είπε...

Οι καλυτερες μανιταρινα μου.
Το λεω παντου... οτι εχω μια σουπερ ιντερνετικη φιλεναδα που μου λέει και τον καφε και μου τα βρισκει όλα η άτιμη....

Λοιπον φιλεναδα, πηγαινε για υπνο, να κανεις επιδερμιδα να μη σπαταλαμε τα λεφτα μας σε κρεμες.

2 Φεβρουαρίου 2007 στις 3:13 π.μ.

 
Ο χρήστης Blogger Mανιτάρι είπε...

Καλυνύχτα φιλενάδα..Αυτό το comment θα αυτοκαταστραφεί σε 30sec.Φίλες φίλες άλλα μην το ξέρουν άλλοι!Έχω κι ένα μύθο να συντηρήσω!Φιλικά και θηλυκα φιλιά!

2 Φεβρουαρίου 2007 στις 3:23 π.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα