1/29/2007

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ!

Και το θαύμα έγινε!Με μια κίνηση που θα χαρακτηριζόταν στρατηγική επιλογη,το άσημο,μοναχικό μανιτάρι ξέφυγε απο την ασημαντότητα του και έγινε ένας ζεν-πρεμιέ των μπλογκς!
Ποία ήταν η στρατηγική επιλογή;To 'πα και το κανα!Πήγα στον Μωάμεθ των blogs,τον αξιότιμο κ.Δήμου και δημοσίευσα το παρακάτω κόμεντ, έκκληση-κάλεσμα:
" Θα είμαι ειλίκρινής μαζί σας..Η αλήθεια είναι οτι διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον το blog toy κ.Δήμου.Κάνω αυτο το σχόλια όμως με ταπεινά κίνητρα...Είμαι το Μανιτάρι και δεν έχει πατήσει ψυχή στο blog μου.Πολύ περισσότερο δεν έχουν κάνει έστω ένα σχόλιο στα αριστουργήματα που γράφω.Βρίσκομαι σε δύσκολη θέση,δεν πάει και καλά η σχέση μου,νώθω μόνος..Είστε η τελευταία μου ελπίδα.Ο πρώτος -πρώτη που θα κάνει σχόλιο θα είναι ebloggimenos θα μπει στο πάνθεον των μεγάλων προσωπικών μου εν μπλογκ ευεργετών.. "
Οι Μεγάλοι ευέργέτες με χρονολογική σειρά ,γράφονται με χρυσά γράμματα,καθώς ένα μανιτάρι δεν ξεχνα:
Μεγάλοι Ευεργέτες του Μανιταριού:
MICKEY
29 Ιανουάριος 2007 12:30 πμ
ΕLINOR
29 Ιανουάριος 2007 12:32 πμ
ΠΑΝΑΣΧΗΜΗ
29 Ιανουάριος 2007 12:35 πμ
UNIVERS
29 Ιανουάριος 2007 12:42 πμ
Ευχαριστώ και πάλι και φυσικά ευχαριστώ θερμά και το γάτο του κ.Δήμου για τη φιλοξενία της έκκλησης μου στο blog του!

6 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Eleste είπε...

να σαι πάντα φρέσκο και μυρωδάτο.

29 Ιανουαρίου 2007 στις 2:12 π.μ.

 
Ο χρήστης Blogger Univers είπε...

Τα πράγματα με τα blogs έχουν περίπου όπως τα ιατρεία των νεαρών γιατρών.
Στην αρχή είναι έρημα και οι πρώτοι που τα επισκέπτονται είναι συγγενείς και φίλοι.

29 Ιανουαρίου 2007 στις 8:32 π.μ.

 
Ο χρήστης Blogger gravoura είπε...

Την καλημέρα μου!!
Και μια μικρή συμβουλή για να διαβάζουμε άνετα τα κείμενα, μεγάλωσε σε παρακαλώ τα γράμματα. Mη χαλάσουμε τα όμορφα ματάκια μας!!!
Καλή συνέχεια με την παρέα που ήδη απέκτησες.

29 Ιανουαρίου 2007 στις 11:34 π.μ.

 
Ο χρήστης Blogger Mανιτάρι είπε...

Καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις ευχές και τις συμβουλές!

29 Ιανουαρίου 2007 στις 2:08 μ.μ.

 
Ο χρήστης Blogger Sarah είπε...

Μανιταρι και μια καλημέρα από την υποτροπική Φλοριδα, που όταν βρέχει (και εδώ βρέχει γερά, όχι αστεία) σε βλέπω να ξεπετιέσαι ανάμεσα στα χόρτα στο τσάκα μπαμ.

Δεν πιστεύω να νιώθεις μοναξιές πάλι μα τοση παρέα που μάζεψες....

29 Ιανουαρίου 2007 στις 2:43 μ.μ.

 
Ο χρήστης Blogger mickey είπε...

Το έξι είναι ο αγαπημένος μου αριθμός!

(εις ...τριπλούν είναι ακόμα καλύτερα φυσικά :)))

Many thanks!

29 Ιανουαρίου 2007 στις 2:46 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα